Cykeltur klockan 5 på natten

Tjaaa! Vi hade det faktiskt
skitkul igår, orre, omid jack och husse kom så
vi chillade, snackade om allt mellan himmel och jord ;)

Fast sen gick det ju snett, men jaja jag och Orre var riktiga
barnvakter, Farbror Orre's magiska vin hahahaha...
Sen var jag ute och cyklade klockan fem inatt också, till
gravfältet för att lämna en jacka, till min förvåning gick det RIKTIGT
bra hahaha :)

Jaja Lawin har vart här ett tag också, vi sprang runt som om vi va
2 år och lekte med en pistol? Hahahaha aja sen myste vi bara.
No pic's tyvärr hittade fortfarande inte min kamera :P
Bjuder på en gammal.

OCH en gammal låt, hörde den nyss ÄLSKAR den!
tror alla minns den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se