hittar ingen bra rubrik haha

Tja! ,
Har duschat har ätit middag,
jag lagade middagen idag igen men den här gången brände
jag ingen stekpanna iallafall :)

hittade en grej, hahaha....

... Ju längre ditt ringfinger är i förhållande till ditt pekfinger,
desto troligare är det att du är talangfull i matematik, teknik och/eller musik


hahaha bullshit tror jag, väntar just nu på en som ska sova här pga lite
problem :)

Dagens middag : Riven potatis , stekt. Kyckling och stekt paprika, vitlöksdressing. BÄSTAA
Dagens låt : Krump music - J Squad - Pirates of the caribbean Remix , ( TUNG )

Asså ja funderar så jääävla mycket på vad jag vill bli ..
Ja vill bli målare, asså vägar inte konstnär, för man kan tjäna så fucking bra pengar på det,
sen vill jag jobba inom musik typ hitta rätt beats o allt sånt där.
sen vill jag bli sminkös, vet inte va ja vill bliiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. fan va jobbigt

Aja skitsamma ska nog kolla på sex and the city, filmen, igen haha seeya!

PEACE! / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se