Tjenarääh..

Idag .. har jag varit i skolan, började klockan åtta idag, va tvungen att komma i tid ja hade ju frank ;)
fast frank kom iförsig 30 min försent haha, fett jobbig.., sen ja klara 34/36 av engelska glosorna
efter bara ha läst på en kvart innan ;), talang u know ...
sen kolla vi klart på filmen forrest gump, FETT sorlig, fett bra oxå :)
slutade halv tolv o väntade på lawin tills klockan 2, men de va
mest för att jag frös så jävla mkt så ja ville låna hans jacka hem hahah :)

sen typ.. var jag lawin och rebecka hemma hos mig o spela lite gh sen gick rebecka,
e hemma hos lawin nu för min data har tydligen kraschat .. -.-
sen typ kom ekrem ,mohamed, stefan, nella o mikaela,
Vi låste in Nella och Ekrem i rummet hahahha båda e så blyga.. fast dom ska ju va 15 och 16 bast;)
jaa sen.. nu e ja hemma hos lawin o äter frallor o turkisk yoghurt o dricker vatten :D HÄHÄHÄHÄ

ha de bra kanske skriver nån annan dag när min egen data har fixat sig, PUSSSSSSSSSZZZZ HEJ <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se