vilken helg..

Vilken jävla helg alltså..  De blev iallafall Oden i fredags, hade jag redan förväntat mig
eftersom pappa inte orkar laga mat, de blev knas på kvällen och pallar inte snacka
om den men annars va kvällen rätt nice förutom att jag och viktor fick sitta o förklara en hel film på engelska , en julsaga som handlar om en elak snubbe sen kommer tre spöken och visar han saker så han till slut blir snäll,som sagt knas senare vissa vet redan, på lördagen gjorde ja frukost till mina syskon sen gick vi o handla chips och sånt till kvällen. Självklart blev de knas och vi gick hem runt 10 när mamma va hos en kompis, såg mina syskon gå där .. som barnen i bullebyn kunde verkligen inte hålla mina tårar inne och såklart börjar ju dom också gråta då.. well well Mamma kom hem och sen kom assiya o rebecca o tröstade mig, sötungar.
Mamma kom hem vid fyra eftersom hon drog sen. Vi satt o kolla på två alien filmer tills mamma kom hem ..

Idag har dagen varit fett soft, vakna av att Assiya o rebecca låg i sängen o snacka om tyskar o finnar typ.. sen drog dom för rebecca ska upp till sin mamí . Sen har vi haft julbak :D , jag mamma och mina två syskon. De blev mjöl krig såklart.. Skulle skämta lite me mamma o syskonen o tryckte upp mjöl i deras ansikte, hämnden kom ;)


Saga i badkaret hos papí, hon flippa sen, har en film på de HAHA

Tjockis lillebror med tomte bloss som vi hitta ute :) haha

Gydis o chips som vi åt hos papí :) göttiligöttgött

Efter badet, så söt bild

Papíiiii i still love you

Hata mig inte för bilden.. luffare

sexylicious, utan smink & massa mjöl i ansiktet..

M = Mickaela
V=Viktor
Y= Ylva
P= Peter
S = Saga
= familiaaaa :)

Nä nu ska ja fortsätta kolla på grinchen, saga dampar på mig
maybe skriver later höhö
Peace out / MiiQa

Kommentarer
Postat av: Anonym

ABOW VILKEN BILD HAHAHA,jag pallar inte PSYK-knarkare...

2008-12-22 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se