Hemsk dröm, ny design! :D

Gyyyyyd morgon!
Fan hahahaha imorse så hörde ja mamma bara ' Men Mickaela.. Är du fortfarande
vaken?! ' Hahaha... Gick och la mig vid typ sex. Not a good idéa. Borde lagt mig vid
fem eller nåt, för vid sex började byggarbetarna arbeta utanför, med traktorer
och shit, mina syskon började gå upp vid halv sju, mamma höll på diska,
fyfaaan hahaha skitjobbigt.
Sov inte så bra faktiskt, drömde en hemsk mardröm. Jag kunde typ se när folk
skulle dö, sen så käkade min lillebror hjärtpiller typ, han hade typ fel på hjärtat, sen
såg jag att han glömde ta medicinen och skulle dö?.. Men jag kunde inte säga nånting,
helt stört. Sen när jag kom in i hans rum låg han där helt livlös.
Fyfan bläblä..

Förrresten :D http://szerafia.blogg.se/ Har gjort en design åt mig!
Skiiiiiiitsnygg, kolla in hennes blogg, den e riktigt tung :)!



Rätt länge sen , bilden har inget med inlägget & göra hade bara ingen
bild.. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

:) Ingen orsak

2010-02-19 @ 15:29:26
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se