i love reggae

shuuuuuuuuuuuuuez ! Idag vaknade jag klockan 2 och märkte att skolan hade
börjat för många timmar sen, struntade i jobbet idag också
eftersom jag mår som jag mår.. hosta & förkylning.
Lagade mat åt mamma o mina syskon idag, ja stekte
kycklingfilé med tusen kryddor och blandade i strimlad paprika
sen gjorde ja typ ' rösti ' av skivad potatis o stekte, de blev skiiitgott
( hemkunskapen i skolan är bra ibland asså )
Fixade också Msn och Facebook åt min mamma men efterbliven som hon är
fatta hon ingenting :)

en rolig grej haha

dra bland kontakterna på din mobil - stanna slumpvis - ta namnet och sätt som svar - FUSKA INTE

hej, jag heter arre och jag är jättekär i Bästa grannen Danne fransk
men jag tycker att ekonominytt är snyggast.
Den fulaste på jorden är Hamodi, fast Imran:)<3 är nästan fulare.
Jag tycker att Jonas 08 är helknäpp, men Kadde är nog den mest korkade person jag vet.
Hetast i universum är Linda jäderberg och Michaela C kommer gå längst i livet

( no life )
 
Imorgon börjar ja iaf 09.10 o egentligen pallar ja inte gå
men ja måste.. plus att ja har omprov om salter på torsdag
som ja inte fattar ett fucking shit om :(  
snart ska jag iaf duscha och kommer nog sitta där i duschen i typ
2 timmar för ja fryser som fan pågrund av detta äckel väder
naturen vägrar ju göra så de blir varmt :)


& efteråt ska ja lyssna på musik
så ja kan softa ner lite höhöö

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
då var jag 5.. jag lekte väl med vänner
och sprang runt med dockor och barnvagnar

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag blev tillsammans med min kille för snart precis ett år sen :)
jag hade rätt kul då
3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Choklad:D
Estrella Roasted Garlic & Salt, chips<3333
taco chips:D
popcorn
godis
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
My heart will go on med celine dion
Tonårstankar med lilleman
never took the time med akon
red red wine med UB40
ride for me med gabriel antonio
osv osv osv, ( looooove music )

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Resa världen runt
skänka pengar till cancer fonder och röda korset o såntdär
Köpa en varsin villa till min mamma & pappa & farmor
Köpa Mina vänner saker av guld
shoppa sööööönder mig

6) FEM DÅLIGA VANOR
är datanörd typ
kan inte matte
röker
klipper mig aldrig
morgontrött


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
träffa mina vänner
shoppa
sova
fest
dansa!

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
päls
midjebyxor
tröjor & sånt med tryck på barbies och sånt
skinnkappa
skinnbyxor

9) FEM FAVORITSAKER:
mobilen
ipod
Datorn
spanien
pengar

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
T.I.
akon
lawin
rebecca
elin
De där blev fem stycken va? haha

pppppeace 2 u all! / MiiiiiQa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se