uppe all night igen?

and heeeeeeeere we go again, klockan är nu kvart över fyra och jag
sover inte, undrar om ja ska stanna uppe resten av natten inatt igen..

Va precis så jävla hungrig och smög in i köket och kolla i kylskåpet,
de låg en färdiggjord macka i en plastpåse och jag blev så glad.. åt
upp den på två sekunder men efter så kom ja på att de kanske är den
mamma ska ha till lunch på jobbet imorgon, dum jag ääääääääär.. skrev
ett förlåt brev till henne o la på spisen nåt i stil med

'' Hej mamma! Va galet hungrig och ville inte väcka er och såg att
de låg en macka i kylen, tog den men kom på efter att de är
nog din lunch tills imorgon.. Så bli inte sur och väck mig
så gör jag en ny imorgon för du måste äta på jobbet hehe..
I'm ledsen, I älskar you ''

De va bra tror jag, tror hon kanske förlåter mig :)

Jadu.. vet inte om jag
ska va uppe faktiskt.. :)
e kanske dum i huvudet om jag är det, tror inte
de blir nån skola imorgon heller eftersom ja mår rätt
kefft fortfarande


Me and lawin in the bed, sjuk och ful bild men kom inte på nåt annat
Nedräkning : 4 dagar..!


Peace love n respect/ MiiiiiiQQa


Kommentarer
Postat av: fanny

hehe rolig blogg :)

2008-11-21 @ 01:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se