Klagomål

 
Funderingar. Varför kan inte jag få hjälp? Jag får hjälp, men inte den hjälp jag behöver. Varför bryr jag mig om folk som inte bryr sig om mig. Varför sätter jag alltid andra först och har gjort det i snart 20 år? Varför kan inte den personen som har varit en del av mig hela mitt liv, den personen jag ställt upp för, offrat allt för inkl skolan, mitt psyke , mitt liv, vara 'snäll' mot mig och hålla det h*n lovar? Varför är jag så jävla naiv och går på alla lögner om och om igen? Varför förlåtet jag så fort jag får en sån otroligt ynklig ursäkt? Jag känner att jag inte är lika mycket värd som dom 'andra' av en annan person i samma krets. Får höra att jag är värdelös, att jag kommer sluta upp som en misslyckad människa, att jag inte gör nånting för nån, att jag är lat. Shit vad dom orden tar. Varför jag drack och slogs innan jag blev gravid? För jag ville glömma, jag ville slå bort min ilska på någon annan. Jag gav upp , men ändå inte. Jag saknar min mamma, min lillebror, min lillasyster, min storebror. Dom bor så långt bort. Jag har mina vänner, jag har Jimmy. Men jag behöver nånting mer. Jag behöver ett nytt hem, jag behöver en ny start. För mig, Jimmy, Tyson, och mitt ofödda barn. Fan, jag är 19 år och har gått igenom mer än vad jag vill. Jag är så trött på att ständigt vara orolig, ständigt vara på min vakt, att inte kunna sova på nätterna. Att gråta tills ögonen är
blodsprängda, tills ansiktet är helt svullet, att få panik och stå och slå hysteriskt på garderobsdörrarna. Jag vill må bra, jag känner hur min son sparkar och jag vill bara hålla om honom, ge honom världens bästa uppväxt, ge honom allt jag själv inte fick. Krama och pussa på honom när han gråter och säga att allt kommer bli bra och att det faktiskt blir bra. Dom säger att efter regn kommer solsken. Men när fan vänder min tur? När fan får jag mitt jävla solsken? Jag HATAR att klaga på mitt liv, men jag ville bara skriva av mig.. Jag har ändå trots allt fina människor runt omkring mig. Jag har min mamma och mina syskon ett samtal bort, jag har min kusin ett samtal bort. Jag har Jimmy vid min sida, jag har Elin och Rebecca i samma ort som mig själv. Jag sia vara tacksam för det jag har, men ibland är det så äckligt svårt. 

Kommentarer
Postat av: Jo

Men älskling! Det är fan på tiden att det vänder NUU!
it's so fucking unfair,Efter all jävla skit önska det fanns något jag kunde göra eller gjort redan från första början! Älskar dig mest & fånga en N........ spark åt mig PUSSSS

2013-06-20 @ 19:06:32
URL: http://johlindholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se