Freeeezzziiing!

Godmorgon, typ :) Haha.
Vi åkte till 08 igår, vi mötte upp Janise och
Alicia fast dom åkte hem efter ett tag och sen åkte vi
till akallla och träffade några kompisar, skitläskiga vägar
med dimma o sådär.. Haha aja vi kom typ hem fyra eller nåt vi
fick ta nattbussen hem men de gjorde inte så mkt :P
Förutom att det var ASkallt och jag gick barfota
hem från stationen i västerhaninge ( hade fått
ordentliga skavsår ) Men vi kom hem till slut iaf..

Det kommer se sjukt konstigt ut om jag tar ut min piercing,
för jag har ett ärr precis under, kolla själv hur det ser ut hahaha -.-


Har förresten tappat kulan till min piercing så de är en stav som
sticker rätt ut ur läppen just nu, INTE snyggt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se