Weekend

Halloo!
Tycker så synd om min älskling.. Först dundersjuk, sen vaccination och får feber, sen olyckan i trappen, nu ögoninflammation samt förkyld och hosta igen.
Det får fan räcka sen..
Snacka om att han kommer bli härdad liksom..
 
I lördags käkade vi middag, det var alla mammas vänner.
Efter middagen satt jag och sippa på en öl och tänkte om jag skulle gå hem.
Hade sån ångest.. Satt med Mogge och snacka som precis fått barn mest.
Vi gick iallafall till pizzan här i vh en stund, träffade faktiskt vänner där, sen började nåt killgäng ropa mitt namn och skulle dansa med mig så jag gick hem haha..
Igår åt Elin här också, det blev pulled pork med pitabröd och sallad, aldrig ätit förut men daaaaamn va gott det var! Garanterat att vi kommer äta det fler gånger här..
 
Jag tror inte det är så lång tid kvar tills min lilla baby börjar krypa. Han tar sig upp på knä men han har inte riktigt fattat att armarna måste upp också. Det blir liksom en sak i taget haha.. Sötnos.
Min vackra pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se