Sjukling

En riktig helvetes dag igår.. Han fick verkligen i sig en enormt liten mängd mat. Han var dessutom väldigt gnällig och spydde ner hela mig två gånger. Han är inte en spybebis i vanliga fall men shiiiit.. Hade krigat med att få i han mat men allt kom upp. Försökte få i han lite äppeldricka från semper också, och lite potatis och palsternacka pure men nä. Jag vart så sjukt frustrerad. Solen sken, jag hade pms, nathaniel vägrade äta, jag kände mig smutsig haha, hade tvättstuga.. Men drog mig in i duschen efter ja hade spya i hela ansiktet.. Sen drog vi ut en sväng till hundgården med Tyson, skönt med lite frisk luft. Hade bara på mig min skinnjacka! Ringde sjukvårdsupplysningen två gånger också men dom sa det att om det fortsätter med såhär lite mat imorgon också kan det vara bäst att åka in men att vi antagligen inte behöver åka in inatt då. Ändå skönt, och innan jag gick o la mig så gav jag han mat i sömnen haha och det gick ner! Vid tre hade jag dessutom ställt larm så då fick han i sig hela 120 ml, och imorse har det också gått helt okej med maten. Små mängder hela tiden. Hoppas detta är vändningen! Man kan ju säga att jag har tagit ut min ilska på Jimmy,, helt fel av mig men i stundens hetta så.. 
Bilder från hejhejvardag @ instagram. 
Helt klockrena bilder! 
Imorse
Trött pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se