Pappa <3

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen.. Den började jäkligt bra, pappa kom hem från sjukhuset och jag och Nathaniel gick dit, satt där i några timmar och snacka massa, det var länge sen jag såg min pappa må så bra, och var så glad. Vi gick hit för han skulle äta middag här, när jag står och lagar mat så ropar 'Jimmy efter Stefan ( Jimmys polare ) från vardagsrummet, ashögt. Vi springer dit och jag ser bara att min pappa är helt blå, stel, och tuggar fradga. Alltså.. Paniken jag fick kan jag inte ens förklara nu i efterhand. Jag blev så jävla rädd och hysterisk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Fick till slut upp telefonen och ringde ambulans medans jimmy och stefan la pappa ner och försökte lugna situationen. Tyson fick ju självklart också panik och sprang runt runt runt, till slut kom ambulansmännen och jimmy åkte med. Han är verkligen bäst ibland..
Han fick tre kramper till och lät väldigt konstigt sen, så jag har inte sovit så bra inatt, så jävla typiskt, men som Rebecca sa när hon kom igår ( Tack gumman du är fucking bäst ) Man får se dom ljusa stunderna under dagen, för vi hade faktiskt en jävligt bra dag innan..
Försöker få tag på han nu sen tänkte jag åka till sjukan.
Igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se