Mycket på g

Sho!
Varit ute i det sköna vädret med tyson och nathaniel, gick utanför rebecca en stund och snackade lite.
Nathaniel sover fortfarande i vagnen så jag passar på att blogga lite :-)
 
Det är mycket som händer nu. Först och främst så blir min älskling 5 månader idag (!!!)
EN månad kvar så är han redan ett halvår, wtf på den liksom..
 
Sen i slutet av månaden ska jag ut, igen.. Middag med massa folk som min mamma verkligen ville ha med mig på, sen ska alla ut efter och festa, men vi får se. Kan hända att jag äter middagen och går hem, för den 7 april sen så fyller min älskade bästa vän rebecca 20 år, hon frågade om man kanske kan mötas i stan ( en måndag ) på kvällen och ta en öl. Och det vill jag ju verkligen, hon fyller ändå 20.. Men sen på helgen ska hon ha fest, som jag självklart ska på. Hahaha jag är skitkluven, men i stan ska vi inte vara speciellt länge, 2 timmar kanske. Så vi får se.
 
Väntar på min extremt sega kusin just nu, och folk klagar på att jag är seg liksom ..
HAHAHA ' är kameran på?.. '
Osminkad, trött och ful mamma, men lika glad ändååååååååå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se