Mitt hjärta

En tripp till söder idag igen. Neurologen. Han hade ju dom där konstiga kramperna förut så det här var med en extrakoll, han tyckte att han var helt normal, väldigt stark trots att han är sjuk, är väldigt med. Kan vara så att det händer pga sura uppstötningar eller att han typ blir arg haha.. Hett temperament.. Bad han att kolla på utslagen han hade igen, han sa samma sak. Virusprickar/förkylningseksem. Frågade om nässelutslag och han sa att det kan vara det men det gör dom ingenting åt utan det brukar försvinna själv, samt lyssna på lungorna och kolla halsen. Ingen lunginflammation utan fortfarande slem där , och röd i halsen. Skrivit upp allt han ätit idag, och det är inte så mycket., så nu på eftermiddagen och kvällen har vi gett han blåbärspure som gick ner:-) och vätskeersättning samt lite ersättning då och då så han inte blir uttorkad. 

Gud alltså.. Det är inte lätt nånstans när ens ögonsten är sjuk, man känner sig så sjukt maktlös och värdelös.. Nu hoppas jag bara att han mår bättre snart min fina kille! Han ler, busar och skrattade faktiskt idag, det tar jag som ett gott tecken! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se