Det där med mat..

Så jävla jobbiga nätter det har varit.. Nathaniel sover typ, men bökar runt, man hör hur hans näsa blir helt täppt, han rullar runt, gnäller. Man sover liksom inte riktigt. Jag lyfter upp honom i sittande position några gånger per natt så snoret liksom ska släppa.. Tycker SÅ jävla synd om honom.
 
Känsliga läsare kan sluta läsa här hahaha
Igår så skulle jag byta blöja hahaha.. Det var lite roligt. Jimmy var ute med hunden och jag la den nya blöjan under honom, (böt i sängen) Sen så hör jag hur han fiser och sen bajsar han, inget mer med det, jag fångade upp det i den nya blöjan och väntade tills han var klar, tog bort blöjan och tvättade rent, skulle ta en ny blöja, då bajsar han igen, fast löst.. På Jimmys sida av sängen.. HAHAHA ja ba jahapp.... Sen kommer Jimmy hem ja ba ' Jimmy.. Asså det hände en grej.. '
 
Jaja, hostan låter fortfarande förjävlig, och jag har fått tvinga i han mat, 120 ml under 45 minuter typ, liiiiiite frustrerande när han puttar bort flaskan och vänder på huvudet. Samtidigt så känner jag mig så elak som försöker tvinga i han mat typ.. Vanligtvis drar han i sig en 150 flaska på morgonen på 5-10 min utan problem..
Men men, när det sista var uppdrucket kändes det som om jag sprungit ett maratonlopp och nått mållinjen typ hahaha.. Skriver upp hur han äter så man har lite koll på det. När han börjar skrika så vet jag ju att han är hungrig, så jag gör ordning en flaska och så blir jag asglad när han börjar äta ordentligt men sen efter ett tag så stannar det av så vill han inte ha nåt mer, blir så ledsen haha.. Tur att det är fredag idag, så man kan få lite hjälp med detta under helgen liksom och inte bara på kvällarna.
Min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se