Vaccination

Idag tog min baby vaccinationssprutan. Han är ju över 3 månader men vi båda har ju varit dunderförkylda så ville inte göra det på han då.. 
Det blev dessutom vägning och mätning trots att det var ca två veckor sen sist bara. Så nu väger han 6960 gram och är 62.4 cm lång. Min lilla 4 kilos bebis är snart en 7 kilos bebis. Chubby <3 
Jag gav faktiskt han alvedon ungefär två timmar efter i förebyggande syfte. Däremot var jag aldrig med när sprutan togs. Jag är extremt spruträdd, och speciellt när det gäller min bebis liksom.. Så Jimmy tog ledigt idag och fick sitta där med han medans jag väntade utanför.. Han hade blivit sne, som fan. Såklart. Men när jag kom in var han lugn igen och log :) så skönt. 
Han ligger i Jimmys knä just nu och sover. Nu hoppas jag på att det kanske bara fortsätter med lite trötthet och gnällighet, och att vi slipper få fett ont i benen och feber. 
Knubbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se