Skratt

Idag skrattade nathaniel för första gången. Alltså ett högt skratt. Satt med han framför mig i knät och sjöng 'jag är en gummibjörn' och hoppa runt lite med han. Alltså herreguuuuuuud, det finaste jag nånsin hört! Så jag satt där med tårar i ögonen och fick han att skratta igen. Hej nördmorsan liksom.. Jimmy sjöng efter mig för honom. Istället för unbreak my heart så sjunger han unsmell my fart med en typ operaröst. Nathaniel såg helt skärrad ut sen började han asböla.. Hahaha bra att döda stämningen liksom. Men igår och idag så har mamma och saga varit här också. Vi har packat en hel del. Nu får man bara hoppas att allt går som det ska så vi har en ny lgh till februari.. 
Jag har precis badat. Såååå skönt, badade i så varmt vatten så jag såg ut som en kräfta, gjorde inpackningar och sånt & fixa brynen. Skönt med egentid ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se