Nyårsafton

Nyårsafton spenderades med mamma, lillesyster, lillebror & Jimmy & nathaniel. Viktor drog dock innan tolvslaget för o fira med sina polare :) till middag blev det fläskfilé i ugn med rosmarin o rödvinssky & potatisgratäng. Alltså köttet var SÅ mört.. Så sjukt gott. Stolt över min kära boyfriend ibland ;-) fem i tolv gick jag, Jimmy och saga ut för & smälla raketer. När jag skulle tända en liten bomb som hade typ 10 raketer i sig gick det väl mindre bra.. En raket hann flyga upp i luften sen välte hela grejen! Hur liksom?? Den flög rakt mot mig och träffade min fot och sen började min klänning brinna men hann släcka rätt snabbt, Jimmy går fram mot skiten som fortfarande skjuter ut raketer och ska försöka fixa kaoset men en till raket åker mot mig hahahaha men jag hinner ställa mig bakom ett träd. Saga blev såklart skiträdd och ledsen. Det bästa var att hon fick allt på film.. Shit vad jag skrattade! Det var såklart läskigt och jag kommer nog aldrig mer tända raketer igen men när jag tänker på kaoset så börjar jag asgarva. Vem annars ska det hända än lilla mig typ? Så typiskt :') när vi kom hem så la jag nathaniel i sängen på min sida & skulle byta blöja lite snabbt. Självklart kissade han ner hela mig och min sovplats.. Bra början på 2014! Så gick in i duschen sen la vi oss.. Idag är det 100% chillmode. Hoppas alla hade en jätte trevlig nyårsafton! 
Syster, jag & brorson Lojke. 
Lillebror & brorson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se