Min mage..

Snart är det verkligen dags att ta tag i träningen. Men som sagt jag HATAR min hud på magen. Den är så uttöjd. På riktigt tycker jag att det är så jävla fult och vill gråta så fort jag ser min mage. Skulle ha den tusen gånger om för min fina son men ändå vill jag kunna få den väck liksom. 
Såhär ser seriöst min navel ut. Så jävla fult och att jag ens vågar lägga ut bild är fan ett stort steg haha.. 
Varför jag har i en piercing är för att pynta till min navel typ för min egen skull. Den döljer liksom lite. 

Det kommer aldrig försvinna det vet jag. Men kanske lite. Hoppas jag. 
Blä. 
Men med tanke på hur jävla stor min mage blev så kunde jag faktiskt inte vänta mig nåt annat. 
Det lite sjuka är att på andra som det ser ut såhär på tycker jag att det är vackert på nåt sätt men inte när det gäller mig själv. 

Ändå är jag stolt att jag faktiskt hade energi enda till slutet och rullade på. Och till slut fick världens mest underbaraste lilla son som jag älskar mest av allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se