Friday

God morgon. Är på ett sisådär humör pga lite orsaker. Jimmy är iallafall hemma idag,
eller just nu är han påväg till norrtälje för att sätta in pengar. Nu är det klart, tillbaka till västerhaninge.
Kan jag ens förklara hur mycket jag kommer att sakna min mamma, syster och bror?
Dessutom har Nathaniel varit rätt bökig inatt. Fortfarande ögonen stängda men håller på att sparkar och låter haha.. Man kan inte direkt sova då..
 
Just nu sitter han bredvid mig i sin babysitter och leker med sin filt haha.
Hahahaha creepy
Min fot ser typ skabbig ut.. Hahaha älsklingen som är helt kal på baksidan av huvudet..
Jimmy igår när jag ropade efter toalettpapper..
Sjöng en liten trudelutt, la pappret utanför och gick iväg.. Tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se