QA

 Anonym : haha vet inte om jag är tillräckligt modig för att göra ett videoinlägg, kommer typ bara larva mig. Men om jag skulle göra ett försök så vet jag inte ens hur jag ska gå till väga, aldrig gjort ett förut:) men kan försöka ta reda på det och kanske göra ett nån gång haha. 
 
Madde : är sjukt nyfiken på hur din lilla flicka ser ut oxå haha! Inte långt kvar för dig heller nu ju! Och ja. Jag är extremt nojig:p rädd för att få sån smärta så jag tappar kontrollen, att jag ska spricka, eller att nånting ska hända med honom. Eller mig också för den delen. Drömde inatt att dom skulle ge mig epidural för smärtan men att allt gick åt helvete med nålen osv, är extremt nålrädd också.. Men försöker förbereda mig så mycket som möjligt. Förstår seriöst inte hur en bebis ska kunna komma ut därifrån hahaha. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör en frågestund och sen svarar du på alla frågor som du får och så kan du larva dig lite :)

2013-09-04 @ 07:21:32
Postat av: Jennifer

Hej, jag fick en liten dotter för 10 månader sen och jag va också väldigt orolig inför förlossningen. Men de gick bättre än förväntat. Jag använde mig av lustgasen så länge jag orkade och sen fick jag en epidural (jag är extremt nålrädd) men den kändes knappt ! Inte värre än ett blodprov ! Epiduralen va de bästa, man känner när man får värkar men smärtan är inte den samma. Om du vill ha epidural ta den ! Den gör så att man orkar lite till :) lycka till nät de väl är dags, de kommet vara din häftigaste upplevelse någonsin !!

2013-09-04 @ 07:46:02
Postat av: Emelie Johansson

Ska du ta epa eller ska du försöka klara dig utan? Jag vågar ej ta den så jag får klara mig på lustgas och tens

2013-09-04 @ 10:49:06
URL: http://bajsemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du ta epa eller ska du försöka klara dig utan? Jag vågar ej ta den så jag får klara mig på lustgas och tens

2013-09-04 @ 16:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se