Playtime

God morgon. Härligt att gå upp kvart över sex en lördag.. Kan inte somna om va jag än gör, så tråkigt.. Blir istället skittrött på dagen men krigar för att hålla mig vaken hehe.. Igår mötte jag upp Rebecca som passar Vega fortfarande, så Tyson fick leka av sig :) kom en snubbe med sina små fluffiga hanhundar också, hanar. Var lite osäker på hur det skulle gå med tre killar och en tjej haha men det gick hur bra som helst. Var så kul att se han leka av sig ordentligt, drack vatten och deckade på golvet direkt när vi kom hem ;) sötnöt. Idag blir det packa packa packa typ. Min lillebror kom igår också så han får också jobba lite haha ;-) ha en bra lördag! 

Gårdagens osminkade,hormonfinniga & trötta preggo. Bjuder på den.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se