Lite fler frågor.. ;D

POSTAT AV: NYFIKEN (:

Kom på lite frågor nu i efterhand, hoppas det är lugnt och att du kan besvara dem ändå? Vill börja med att säga att jag blir så glad bara av att läsa din blogg. Och av att se bilderna du lägger upp. Det verkar mysigt att vara gravid (fast endå inte haha). 

Så söt, såklart svarar jag på dina frågor :D Haha tack så mycket!

- Kanske en för personlig fråga, men har alltid undrat om man kan ha sex när man är höggravid. Klart man kan men alltså har man det, eller är man för upptagen med att var gravid, man kanske har för ont, ingen sexlust eller liknande. Vad vet jag, skulle vara intressant att veta i allmänhet. 

Jo, alltså hehe.. Vi har det, verkligen inte lika ofta men det är mest pga mig, med tanke på hur stor jag är osv så känner man sig inte direkt speciellt smidig och snygg.. Lusten försvann ett tag där i början, mådde så illa och sådär, men nu är det lugnt =)

- Hur är du och Jimmy som par, är ni mysiga med varandra, och har hans sätt att vara mot dig förändrats sen du blev gravid? 

Utåt sett så säger min kusin (haha) att vi är perfekta för varandra, vi bråkar ibland men vi vet precis vad vi ska göra för att bli sams igen, att vi kan göra varandra glada. Vi är roliga och mysiga tillsammans haha, kramiga och typ elaka och retas sjukt mycket med varandra men ändå tycker vi det är skitkul..Sen är jag bra på att bli irriterad på saker, men att jag glömmer efter två sekunder och går vidare.. Hahahaha alltså hon förklarade som ett mongo nu ;) Nej men vi har alltid kul, när vi tjafsar glömmer vi det snabbt, vi har ett passionerat förhållande liksom och jag känner att jag skulle kunna vara med honom föralltid, för att ingen människa skulle passa mig lika bra som honom. Han har inte förändrats sådär sen jag blev gravid, kanske lite mer beskyddande och orolig men annars är han som vanligt =) Mitt lilla mongo.

- Hur gammal är Jimmy? 

Jimmy är 26 år gammal :)

- Vad sa dina syskon, kompisar och hans kompisar om ert beslut att behålla barnet? 

Mina syskon blev asglada, min storebror blev glad för att hans lilla son på 6 månader ska få en kusin, min lillebror blev bara allmänt glad, och min lillasyster som är bebisgalen och har tjatat på mig att skaffa barn blev helt till sig och håller mer koll på min graviditet än mig själv haha ;) Mina vänner och hans vänner blev alla jätteglada, 

- Anser du att di har lika många vänner kvar sen du blev gravid eller lämnade några dig? 

Jag umgås inte med lika många längre, dom flesta festar och sådär, det var mest då man träffades förut.
Men Elin kommer hit mest av alla liksom, stöttar mig verkligen genom allt och skulle aldrig kunna tro att hon skulle kunna lämna min sida. Johanna är här nu (min kusin) Och vi skulle väl antagligen varit med varandra varje dag om hon inte hade flyttat till skåne den jäveln.. Men hon är också med mig typ hela tiden genom telefon ;)

- Har du några speciella cravings som du är sugen på hela tiden? 

Nja.. Eller jo, kolsyrat vatten med citron, kan hälla i mig två flaskor om dagen om jag inte höll lite koll på mig själv haha.. Jag har haft mer sug på frukt och choklad också. 

- Gjorde du gravtestet bara av en slump eller misstänkte du att det var något? 

Mensen var sen, typ tre dagar bara. Men eftersom jag alltid haft så sjukt regelbunden mens så fattade jag att det var nåt.

- Har du någon kontakt med Boorak fortfarande, vad hände mellan er? Får man deåga det eller det kanske är känsligt? Har följt din blogg nu ett tag så har hängt med en del. 

Känsligt är det väl inte, men nej jag har ingen kontakt med honom, vi har väl träffats ute två gånger eller nåt kanske, det hände så mycket mellan oss som inte ens går att förklara med ord så jag håller det osagt ;) Haha.

Återigen tack för en jätteintressant och läsvärd blogg!

Tack själv söta du!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se