Good news

Vilken dag ,Var hos läkaren kvart i nio, fick väl komma in nio. Fostervattnet hade till och med minskat lite, blev såååå glad. Hahaha läkaren ba ' ja men lägg dig på britsen så kollar vi lite :)' ja ba ' ja drar bara av tightsen på ena benet för det blir så jävla jobbigt e de okej eller?' Hon såg helt förundrad ut typ o ba men eh varför ska du göra det?:).. Typ då fattade jag att det inte var ett vaginalt ultraljud jag skulle göra utan ett vanligt , fast inte i det vanliga rummet hahaha. Awesome.. Sen satt jag ute och väntade i en och en halvtimme på att få träffa barnmorskan , köpte en kanelbulle & en preggotidning och fördrev tiden. Vikten var densamma o sf måttet låg också på likadant. Härliga grejer! Nu är jag iallafall hemma. Jimmy är sjuk så det blir chill resten av dagen. Peace! 
 

Kommentarer
Postat av: jessica

hej var barnet planerat? :) hur mår tyson nu när barnet är påväg? hur gammal är han? han är jätte fin :)

2013-09-02 @ 18:48:06
Postat av: Madde

Gud vilka sköna nyheter :) åh, hoppas han vill komma ut snart. Så nyfiken på hur han ser ut ju nu när man hängt med ifrån början :)! Är du nojjig inför förlossningen?

2013-09-03 @ 12:09:55
URL: http://Maadison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se