Flytt

Snål uppdatering haha. Men vi har ju flyttat! Igår vid fem kom Jimmys polare och Elin & hennes pojkvän samme kom också. Blev två vändor med allting bara :) jag och Elin åkte kommunalt till Skogås för killarna var redan här. Körde igång med köket och sånt sen fick samme och Jimmy handla pizza så satt vi och käkade och snacka lite skit. När dom åkte hem sen så somnade jag och Jimmy typ direkt vid 10. Allting blev ju så sent men skönt ändå. Elin kom hit idag också, vi har fått upp det mesta nu så det är fett skönt. Tog precis ett bad och färgade håret, passa på nu när det är tänkt att jag ska föda ett barn imorgon. Men som sagt, jag kommer gå över tiden haha ;) 



Tyson sov sjukt oroligt inatt så han har fått ligga i Jimmys knä under dagen & lugnat ner sig haha :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se