Äntligen lägenhet!

Jag är så sjukt glad.. Vi var på en visning förra veckan i Skogås, en stor etta, en etta är så mycket bättre än det vi har nu, och vi har verkligen letat sen januari då vi bestämde oss för att bli föräldrar. Krigat som dårar, alltså verkligen blod svett & tårar. Men ÄNTLIGEN skrev vi kontraktet idag och får nycklarna nästa helg. Är så jävla glad! Dagen har spenderat med Jimmy, min mamma och lillasyster som kommit hit och två vänner som har med sig sin 7 veckors gamla Tyzon! Så söt. Firade med mat och fanta, öl för resten av folket haha ;-) så äntligen kan jag andas ut över boende! Verkligen i sista sekund eftersom han är beräknad om bara 10 dagar! 








Kommentarer
Postat av: tess

Åh äntligen!! vad kul!!!! Grattis från mig och kent! :))

Svar: Jaaa jag är så glad haha. Tack! :D
micklalea

2013-09-21 @ 20:42:19
URL: http://staampe.blogg.se
Postat av: :)

Asså åååååh du måste fortsätta blogga efter du fött!!!!! Och skriva om förlossningen osv, samt lägga upp en massa bilder på bebisen! Älskar din blogg!!!!! Kramis

Svar: Ja men självklart ska jag fortsätta! :D tack <3
micklalea

2013-09-22 @ 00:47:57
Postat av: Madde

Åh grattis! Äntligen :) fan va skönt att det löste sig i sista sekunden :)

Svar: Tack! Ja haha så jävla skönt :)
micklalea

2013-09-23 @ 08:29:00
URL: http://Maadison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se