Näsdroppar

Nathaniel var verkligen inte sugen på att sova inatt asså.. När klockan började närma sig ett blev jag helt gråtfärdig för att jag var så trött, samtidigt är det så jobbigt att han andas som han gör. Köpt nezeril näsdroppar idag men dom är från en månad och uppåt och han är två veckor idag. Det var hon från bvc som rekommenderade dom men sen på Apoteket sa dom att dom inte ska användas för dom vet bättre. Blev helt kluven liksom.. Men jag känner att om dom får han att andas bättre så vill jag testa dom. Jag är så dum och har inte passat på att vila på dagen, jag är skitdålig på det haha och han har ändå sovit i vagnen nu jätte länge .. Smart tjej. Och imorgon blir jag 20 också, typ inte ägnat en tanke åt det överhuvudtaget. Blir väl så haha :) 
2 veckor redan<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se