Moster

Jimmy åkte hem igår, jag stannar kvar hos mamma till onsdag. Kom på iden eftersom Jimmy börjar jobba idag, han är sjuk, plus att vi bor i en etta så han kommer inte kunna sova när nathaniel vaknar så tänkte att han kunde få sova ut lite. Men första natten ensam gick bra, trodde inte att jag skulle palla utan hjälp men det gjorde jag hehe.. Min lillasyster som fyller 11 snart är BÄST med barn. Och så sjukt hjälpsam. Hon vaknade runt halv åtta imorse & ville byta blöja sen kunde jag somna om nån timme medans hon lekte med nathaniel. Hur bra? Haha. Hon tycker inte ens det är jobbigt när han gråter hon ba 'äh det går ju över' haha så bra. 
Världens bästa moster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se