Besök

Tjäna. Precis tryckt i mig chicken bits & pommes. Riktig latmiddag haha. Sitter & kollar på Jimmy & nathaniel, Jimmy lägger ner han i bärselet och sätter på svensk hiphop, då blir nathaniel sjukt lugn. Haha så skönt. Idag kom mamma hit, och min lillebror och syster. Dom tog nathaniel i en timme ungefär så ja och Jimmy kunde städa upp ordentligt, duscha, vädra, bädda nytt. Men shit vilken ångest jag fick av att lämna honom, började gråta som ett barn haha.. Så när mamma kom tillbaka med honom fick han äta lite sen somnade han om och jag och Jimmy låg och halvslumra till en film. Så skönt.. Vi har inte alls fått in grejen att sova när barnet sover på dagen.. Men men. Blir chillmode resten av kvällen och hoppas på en relativt bra sömn inatt ;) ciao! 

Multitasking. Napp i munnen, nathaniel i selet, på med musik och spela tv-spel haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se