Bebiiiiiiiiiis

God morgon! Haha bebis ligger & sover så ligger bredvid och kollar på han. Natten har gått helt okej, han sov först i den där lilla plastsängen bredvid mig och Jimmy men när han vaknade så fick Jimmy lägga sig i en egen säng så fick nathaniel sova bredvid mig. Märktes på han att han sov mycket bättre då. Snuttade på bröstet sen tog jag faktiskt fram en napp eftersom han hade lite svårt att sova och låg och sög på sin hand. Han tog nappen jätte bra och somnade snabbt haha. Dom rekommenderar ju inte napp pga att amningen kan gå fel då men tror man måste känna efter sånt där själv faktiskt. Nu ska jag myyyysa med min fina bebis. Puss på eeeer! 



Kommentarer
Postat av: tess

Assååååå gulle!! Hojta till när vi får komma o besöka er ! :))) <3

Svar: Absolut ! <3
micklalea

2013-10-12 @ 10:10:49
URL: http://staampe.blogg.se
Postat av: Lill

Herregud, SÅ FIN han är!!! Kram

Svar: Tack !! <3
micklalea

2013-10-12 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se