Aggressiv tjej

Kommer låta helt aggressiv nu säkert men skitsamma. 
Dom här bussarna med keffa vagnplatser? Kunde ställa vagnen sådär längs med väggen så jag kunde sitta bredvid , men så kommer en gubbe med en sån där jävla tygdragväska och ska ställa den där också, ja ba de finns ett bagageställe där du kan ställa den? Han ba nää jag vill spänna fast den, och tar asmycket plats och spänner fast den med en sån där jävla grej man spänner fast barnvagnarna med så jag får flytta vagnen så den står framåt så människor knappt kommer förbi. Kanske förklarade asdåligt nu men fan vad arg jag blev. Speciellt när det finns ställen där han kan ställa den? Retard. O när jag skulle gå av bussen så tränger sig alla förbi mig trots att jag har barnvagn, så jag blir sist av och när jag står ute med ena benet så stänger busschauffören dörren så jag kläms?! Tänk om det var ett barn eller en gammal människa? Eller om barnvagnen hade klämts så jag tappat den? Skrek av mig lite på chauffören så hehe. Är äntligen hos mamma nu iallafall :) happy halloween! O grattis till min bästa vän som också är gudmor till min son, som blir 20 år idag! 20 års vänskap, helt sjukt haha. Älskar dig! 
Äckelväska
Invigde sin jacka idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se