Helgen

Är så trött haha.. I fredags gick jag, mamma , hennes vän och Jimmy till pizzerian och käkade, jag o Jimmy gick hem lite tidigare och somnade vid halv elva. Nathaniel sov inte så jättebra + att vi skulle upp tidigt för att åka till Stockholm för o fira Elin. Efter en asstressig resa hem kom vi till slut till handen och mötte upp alla på hotellet haha.. Fick en jättefin klocka av Patric, elins pappa, och ett par leggings, en tröja, och två grymma glas av Elin i försenad present eftersom jag stannade hemma på min födelsedag haha. 
Hur som, drack ett glas champagne och sen skulle Jimmy och nathaniel hem och jag skulle med till stan för att äta middag på jimmy's steakhouse. Så grymt gott och så kul att komma ut lite. När alla skulle vidare för fler drinkar och fest drog jag mig hemåt och var hemma innan 10=) haha. Grattis igen Elin, love you!! 
Buren av Madde & pussad av Elin tha Godmother :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se