Fredag

Mamma var barnvakt i fredags. Jag var helt lugn med det men haha när dom åkte iväg med nathaniel så började jag gråta.. Vilken ångest alltså.. Men jag litar så högt på min mamma som uppfostrat fyra barn i princip själv. Och min lillasyster som typ är Guds gåva till barn i alla åldrar. Så det blev en liten utgång på kvällen. Vi satt på arken i söder med Robin, flängen, Kim, Elin, Rojas, Nathalie och Rebecca. Hade extremt trevligt. Satt o prata om nathaniel typ hela tiden.. Haha satt o prata om framtiden med hans extra mostrar Elin o Rebecca ;) hur grymt det är att mina två bästa vänner som jag känt hela mitt liv är en del av min sons liv. Så coolt, är så tacksam att jag har dom. Rebecca nattis o Rojas drog iallafall hem efter det och resten av oss fortsatte till underbara bar och hade kul sen åkte vi hem. Så jävla rolig kväll hade jag! Det behövdes. Hahaha det jag pratade om med okända människor var nathaniel och förlossning.. Hahaha herregud alltså. Fick två komplimanger av två olika tjejer också, stärkte mitt självföretroende smått.. En kom fram o sa att jag verkligen passade i min hårfärg, o en kom fram och tyckte att min kropp var sjukt snygg. Man ba woho! Hur som, dagen efter åkte vi till mamma och myste med våran saknade bebis :) en kväll ute räckte för mig. Nu kan det mer än gärna ta några månader innan jag känner att jag behöver en kväll ute. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se