Besök

Återbesök hos barnmorskan idag ju :) jätte kul att träffa henne igen. Hon tyckte nathaniel var väldigt 'mogen' i blicken osv. Typ mer som en 3 månaders bebis haha. Stolt mammaaaaa! Hon kollade blodtryck och kärnvärde och vikt oxå. Allt såg bra ut och jag är på startvikten igen - 1 kg till och med haha.. Blir ju så när man äter lite mindre när bebis tar mest uppmärksamhet. Pratade lite om preventivmedel oxå. Funderar på en spiral men vi får se. Tills dess ville hon att jag skulle tömma hennes skål med kondomer i min väska hahaha. Eftersom jag är återhämtad nu, kroppen alltså, så får jag börja träna. Tänkte vänta nån vecka till kanske sen blir det träning :) så skönt! Nu ska vi göra käk. Blir latmat,  chicken bits & pommes ;) ciaoooo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se