Imse vimse spindel

Haha måste berätta om i fredags.. Jag, mamma & Jimmy drog till den lokala krogen. Det var trubadur och en galet skön amerikanare sjöng hela kvällen. Han sjöng massa kärlekslåtar om mig & Jimmy haha sen när jag började gäspa han ba ' ohno I can see you are getting tired! ' jag pekade på magen o ba ' I'm pregnant so I get VERY tired ' haha han fick värsta smajlet o ba ' ooohh I thought I saw 2 persons there, and I'm sure the baby are going to be just as beautiful as the mother. Who's the father?' Jimmy ropade att det var hans o han sa att han visste vem han skulle få stryk av senare på kvällen. Hahaha värsta komikern asså. Sen sjöng han imse vimse spindel på engelska & finska till bebisen och gav mig hans skiva där låten fanns, började gråta som ett barn typ haha.. & när vi skulle dra så skåla han o sa ' schkååål to Jimmy and mickaela, the coolest couple in Västerhaninge ' haha så grym människa, gjorde hela helgen fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se