Dalarna

Helt ärligt, jag skyller på appen för keff uppdatering.. helgen spenderades i Hedemora. Var inte sugen först men Christian ringde och tjatade haha.. Så jag hängde med. Det var en fet jävla herrgård, herregud asså. Så jäkla soft! Och massa stora obebodda hus p gården osv , ville typ köpa ett hus och renovera o flytta in haha, Tyson fick en lekkamrat där också, en liten Jack Russell med namnet amber. Så kul att få se min skrutt få springa lös i skogen och leka av sig! Igår blev det handen med Elin och skolan. Och herregud, vad han sparkade i min mage igår. Hela jävla dagen! Så jävla coolt haha Elin lyckades känna en knuff sen igår kväll gjorde Jimmy det också:) mys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se