weird

Haha alltså två nätter i rad nu har jag drömt så sjuka grejer..
Första natten var det om elin och jimmy, alltså elin var helt besatt i att döda jimmy.
Hon jagade honom med kniv samtidigt som hon skrattade osv.. Helt stört.
Och inatt drömde jag om HELT random och otippade människor i vh som
kom in på en nattklubb och kastade en flaska i mitt huvud (??)
Helt skumt.
 
Idag ska jag till mammski! Blir en chill helg där med grill o sällskap, sen ska jag
förhoppningsvis få träffa min brorsson!
På lördag ska jimmy komma upp med christian och jennie samt christians son,
kommer nog bli hur nice som helst, hoppas på helt okej väder bara!
Ha en trevlans helg!
Ejlin and Jimmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se