sick

Hur skumt känns inte detta då.. Att alla vet nu att jag är gravid haha.
Fyfan jag har knappt fattat det själv, jag var hos läkaren igår pga lite saker, så sa jag till
henne att ja jag har alla symptom, jag spyr som en idiot, trött som satan osv osv,
tre gravtest är plussade men ändå det känns som att det kanske inte kan vara nåt
där inne, hahahaha helt sjuka tankar, vi skulle egentligen vänta tills vecka 18 ungefär
tills jag ska göra rutin ultraljudet, och för första gången se bebben. Men hon bad mig hoppa upp
i stolen igår så jag fick se, elin var med också, haha.
 
Fyfan vad sjuuuuukt det var! Den sträckte på sig, vände sig mot skärmen, haha asså aa..
Fick en bild också :) Jag är i vecka 13, 12+1.
Så liiiiten..
 
Det har varit svårt att hålla det tyst för allmänheten liksom, dom närmsta har vetat.
Med tanke på att jag var världens partybrud och var ute varje helg minst.
Slut på det nu, Och i höst ska vi ha en liten bebbe. Känns helt stört haha. Kanske
ska smälta det lite själv först, när magen börjar komma och jag inte bara är svullen efter jag
har ätit så kanske jag kopplar det mer..
Ha en fin fredag alla, ciao!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se