Landet helg!

Sho!
I fredags efter kursen bar det av mot hallstavik, kom fram rätt halv sent där min lillasyster
mötte upp mig, vi handlade lite pizzaingredienser, och så köpte jag ett par
fina örhängen åt mamma, sen åkte vi hem. Gjorde pizza, sen somnade vi haha.
Och igår tog jag mamma och saga först en promenad och kollade på hästarna haha, sen
kom min bror och hans tjej alex, samt deras son Lojke, älskar namnet haha,
fasters bebis, sen kom även jimmy med christian jennie och christians son eddie.
 
MASSA grillmat och potatisrosor, sallad, såser.. Asså SÅ gott. Hamnade i en sån fet matkoma
och deckade i soffan haha! Jävligt mysig lördag iallafall! Vi fick skjuts hem idag och jag är helt slut,
precis ätit äpple med kanel och fått upp blodsockret lite..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se