kära hår

Mitt hår.. Mitt kära hår.
Om jag klipper det, börjar jag böla, om jag inte klipper det, blir det trassligt.
Men vet att jag måste gå till frisören inom en snar framtid.

Gör iallafall allt för att skada håret så lite som möjligt.
Schampoo, hårinpackning, balsam, avsluta med kallt vatten,
sen i med hårolja. Köpt en sån där svinborste också? Hahaha
velat göra det i flera år men trodde dom var skitdyra, så hittade jag på kicks
för under hundralappen. Smart tjej ibland. Plattar håret typ en gång i månaden, och då
med värmeskydd. Färgning sker var tredje månad eller nåt sånt för min utväxt,
nice om man hade varit rödhårig på riktigt liksom (y)
#babyfacelookosminkadnyvakenhellyeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se