#eyes

Godmorgon.
Fyfan vilken huvudvärk jag hade igår, och jag känner att den börjar komma tillbaka
nu igen. Sådär punkthuvudvärk, så jävla jobbigt..
Tänkte iallafall testa åka till kursen idag, om det blir för jobbigt får jag väl
helt enkelt vända hem igen. igår fick Catarina agera lite fotograf haha,
aldrig fått så många komplimanger för mina ögon av en och samma klass tror jag,
Blir helt generad fan hahaha. Tur att man hamnat med så bra klasskamrater.
 
Igår efteråt blev det tacos, sen deckade jag rätt snabbt. Vettefan om Jimmy låg vaken ett
tag men antagligen haha. Tråkig tjeeeej :)

Foto av Catarina stjernberg!
Extremt trött tjej efter skuuulan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se