dogs and sunshine

Hello!
I tisdags blev det ingen kurs för mig. Mådde för dåligt.
Men gick i måndags iallafall, och igår.
I måndags så skulle vi tydligen ställa oss upp framför klassen och
berätta om nånting vi gillar, stör oss på, brinner för osv.. Jag hade verkligen HELT glömt bort det,
så jag ställde mig där o ba ' eh ja hehe.. Hade ju verkligen glömt bort det här helt asså.. '
Men det gick bra, jag pratade om hundar. Och hur jag tycker dom blir behandlade,då jag
själv fått tagit en amstaff (Tyson) efter ägaren hade haft honom i fem dagar och inte kunde
ha kvar honom, Pascha, en pitbull på FEM veckor (på tok för liten) som jag hade hand om
i två månader, Benson (som vi kallade honom) schäfer rottweiler som vi hade under en natt
bara men iallafall, som tur var tog Johannas familj honom och nu har han ett bra hem,
och dessutom Bonita som kom till oss när hon var sex månader bara för att ägarna
skulle åka tillbaka till chile, som nu bor hos min farmor.
Folk trodde det var ett skämt liksom. Så ja, jag blev lite smått arg där när jag ens pratade
om det, men det är ändå ett viktigt ämne liksom, men min lärare tyckte det var bra gjort och sagt
av mig så det är väl det som är huvudsaken! :)
 
Och igår under lunchen mötte jag Jimmy så käkade vi kinabuffé, asgott hähä!
Nä ska börja fixa mig strax, solen lyser rakt in på mig och det är fett härligt.
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se