Bio, thaifood, stan.

Är så jävla trött.. Usch.
Igår runt fyra rörde sig jag och Jimmy oss in mot stan, vi mötte upp Christian och Jennie och
käkade på en asgod thairestaurang, men fyfan vad dyrt det var.. Aldirg käkat sådär
ordentlig thaimat, ätit i vh typ friterad kyckling och ris. Men fyfan vad gott det var..
Och efterrätt hehe, jag och Jimmy delade dock på våran efterrätt. Sen efter kollade
vi på bio, Hansel and Gretel 3D, och OM inte den var grym.. Shit. Älskade effekterna,detaljerna,
historian. Vill typ kolla på den igen.. Vi åkte hem efteråt och la oss i sängen och somnade
rätt snabbt haha. Jätte trevlig söndag iallafall, trevligt sällskap, bra film och god mat!
Nu ska jag strax börja fixa mig inför 'skolan'.
Ha en awesome mondag, ciao!
Var fett trött innan vi åkte hahaha..

Kommentarer
Postat av: Jempa

Men åååh fan vad gott!

Svar: Jaa sjukt gott!
micklalea

2013-03-07 @ 20:23:56
URL: http://jempajacobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se