Ont ..

 
Idag är en sån dag då allt bara suger. Sitter jag upp mår jag illa, jag har halsbränna. Ligger jag ner får jag ont i magen. Jag är två sekunder från att böla & att andas känns bara tungt. Om jag skulle böja mig ner just nu skulle jag antagligen spy. Härligt att vara gravid.. 
 
Fick så ont i magen ett tag, så ringde till och med in till förlossningen. Skulle vila o ta det lugnt, och om det fortsatte eller blev värre så ska jag ringa igen. Ringde smått hysteriskt till Jimmy som fick springa hem. Sen har han köpt Ramlösa o glass och gör nudlar just nu. Världens bästa =) hoppas att det här går över snart annars kommer jag att bli galen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se