Midsommar

Shit vad vi höll igång igår hela dagen.. Hade fixat FETT med pastasallad, tre olika varianter haha sen åkte jag, mamma, Jimmy, min lillasyster och Elin till Årsta havsbad. Var skitmysigt, sen kom Elins pojkvän och hans polare också :) såklart började det spöregna så vi åkte hemåt där sent på eftermiddagen, handlade lite mer käk och gick och grillade vid poolerna här i Vh med lite folk. Vi gick upp till Elin sen där det blev en liten midsommarhemmafest typ haha. Trevlans var det, men jag hade dansat runt stången, gått i backar och hållt igång hela dagen så jag hade så jävla ont i rygg/mage och ben. Så vid halv två la jag mig i sängen och stensov asså.. Men hade ändå kul igår! Hoppas alla hade en trevlig midsommar :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se