Grattis min fina!

Mitt lilla cp barn, min fina kusin. Idag blir du 19 år! Grattis! Vi har gått igenom så sjukt mycket. Jag kommer ihåg när du kom där med din lilla väska sommaren 2011. Vi kände knappt varandra. Men du bodde hos oss och jag drog med dig överallt & ingenstans på fester, under hela sommaren , varje morgon, så satt vi på balkongen med nyköpta frallor, musik, och pennor & papper. Kunde sitta så i flera timmar. Kusinerna som fuckade ur, festade lite för hårt, skrek lite för högt. Är så glad att du finns i mitt liv, du är min kusin och min bästa vän. Hur stor är chansen att festprinsessorna båda nu sitter gravida? Att du är ynka 6 veckor bakom mig? Att jag ska få en son och du en dotter? Det suger att du flyttat till Malmö, trots att vi pratar i timmar i telefon varje dag. För då kunde du och jag tryckt i oss en kebab just nu och så hade jag gjort några goda alkoholfria drinkar till oss båda hehe. Jag älskar dig Johanna glöm aldrig bort det, och grattis igen, du är bäst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se