Bebis

 
Shosan! Igår svettades jag mig själv till kommunhuset & sen ÖB. Med ett par mörka leggings, sportbh och en svart tjocktröja. Det var ju liksom mulet först.. Men aja jag överlevde precis haha.. Hämtade ut ett paket från h&m med bebiskläder hihihiqqwiwieie. Så sötaaaaa! Sen färgade jag håret brunt, vilket gick sådär eftersom en flaska tydligen inte räckte till mitt hår, så det är fortfarande lite röda nyanser.. Skulle lägga in slingor som jag hade förra året, men vi får se hur allt blir haha. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va roligt, magen växer ju som bara den. Så himla fin! Åh vad är det för barnvagn ni skaffat? :) Gillar verkligen din blogg!

Min blogg har nytt lösenord.
love
alba

Kramar

2013-06-27 @ 10:03:39
URL: http://maadison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se