Ultraljud

 
Tja, mötte upp min kusin idag som var i Sthlm i 3 timmar med sin boyfriend :)! Lite mat på tacobar och prat. Saknat henne grovt. Sen barnmorskan. Ätit så dåligt på senaste tiden så har inte gått upp i vikt nåt mer sen sist jag var där, men aptiten har ju svikit mig liksom. Jag kan inte trycka i mig massa skit och sen må dåligt. Kan tänka mig att mycket beror på att det är så kvavt också. Min livmoder är tydligen VÄLDIGT stor , och det kan man ju hålla med om. Man kan tro att jag ska föda vilken dag som helst och inte om två månader.. Skulle egentligen på tul på måndag, tillväxtultraljud , men hon lyckades flytta det till imorgon klockan 11.00 istället. Se om jag har mycket fostervatten, eller om det är en väldigt stor bebis där inne.. Dum som ja är så googlade jag hehe .. Men vi får se imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se