Stor bebis

Allting gick bra på ultraljudet. Han var dock liiiite större än genomsnittliga bebisen. 8.3%, och jag hade lite mer fostervatten. Annars såg allt jättebra ut och han var en livlig krabat sa hon haha, jobbigt när hon började skratta så man själv gör det o hela magen guppar medans hon håller den där lilla apparaten där. Fick ta ett blodprov och ska tillbaka på ännu ett ultraljud nästa fredag för att kolla på fostervatten mängden och om han fortsätter lägga på sig osv.. Jag & Jimmy plockade ihop en kyckling sallad på Ica sen hem. Är helt slut , ischias dödar mig känns det som och jag haltar / vaggar fram. Känner mig sjukt handikappad. 
 
I profil. Näsa, läppar & haka. Tycker han är skitsöt även fast man inte ser hur han verkligen ser ut haha . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se