Q&A

Skev bebis som gillar högersidan.. Haha kärlek. 
Fick den här kommentaren , så tänkte svara på den :) alltså, jag kan känna ibland att fan vad kul det skulle vara att klä upp sig för en kväll, föra lite med massa polare och bra musik. Men dom tankarna är så lätt att slå bort när jag känner hans rörelser, tittar på hans fina kläder, och tänker på vilken bra uppväxt jag ska ge honom till skillnad från vad jag själv fick. Jag var chockad när jag plussade på testet, men just abort kan jag inte säga att jag tänkte på, jag tänkte bara på hur Jimmy skulle reagera, och om han hade reagerat dåligt så hade jag nog fixat allt själv och behållt han ändå. Dom flesta av mina vänner trodde inte på mig faktiskt haha.. Men sen , som jag har uppfattat det, så är alla sjukt glada för våran skull och ser fram emot när han kommer :)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se